Uppdatering och bild från gårdagen

Ja då var det fredag igen, men det känns inte som om det är det riktigt eftersom jag har haft en liten långhelg då jag var ledig igår. Men nu är jag iallafall lite piggare än jag var igår, shit vad trött man var i slutet.

Ja, mötet då, ger er en liten sammanfattning av det jag vet just nu, Jag ska alltså sluta på Misa och börja på arbetsförmedlingen som ligger vid Globen, men min mentor på Misa kommer vara med i en månad till innan dom försvinner helt från mig, vilket är lite skönt och så den första juli om jag fattade det rätt så tar dom nya över. Jag ska dit igen om två veckor för en liten start och dom visar hur det går till där bland annat. Det är väl det jag vet just nu, vi pratade också om jag fick ha kvar min aktivitetsersättning som jag har fått nu. och det fick jag, men hon vi träffade tyckte ändå att vi skulle kontakta dom på försäkringskassan, så att jag inte behöver betala tillbaks allt. Så det var skönt att jag har kvar det, då jag håller på och sparar till min lägenhet sen, så att jag kan köpa den soffan och så som jag vill ha direkt.

Gårdagen var jätte bra den med, jag gick upp vid 10 och gjorde ordning mig och hjälpte till med det sista innan vi åkte vid 12 för att se syrran springa ut ur hennes skola kl 13, jag filmade och tog en massa kort, blev nog ett par hundra med pappas bilder också. Sen så åkte hon iväg på flaket, men tyvärr så fick inte vi se det, eller vi fick men den låg en bra bit bort och då tänkte vi att det var väl bättre att vi åker hem istället för att fixa det sista. Så det gjorde vi. och vid 16 tiden så började alla andra komma som Farfar, hans fru, min ena faster, någon vän till syster, och systers pojkväns pappa. Och vid 17 så kom äntligen syrran med sina vänner, så hela kunde börja, fast dom skulle ju duscha och byta om först eftersom dom var helt nerdränkta i öl och så. Sen så var resten av kvällen jätte bra också. men det tog ju på krafterna.

Ja, nu ska jag strax följa med mamma och fota "hennes" häst, så jag måste fixa ordning mig.

Bjuder på en (eller tre är det ju) bild från gårdagen:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefina bilder du tog på syrran! Ha en trevlig fredag! =)

2008-05-30 @ 14:08:41
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Allie

Va skönt mötet gick bra.

Bilderna blev jättefina.

Ha en skön helg nu. =)

2008-05-30 @ 14:16:37
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack så hemskt mycket Johanna och Allie =)

Ni får ha en skön helg ni med.

2008-05-30 @ 18:38:02
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..