Äntligen fredag

Sitter och kollar på Talang just nu, lite tråkigt att man inte får se min favorit Johan Wellton, men han gick ju direkt till final förra veckan. :) Idag var jag på studiebesök hos fotografen Jejje linder och det gick jätte bra, hon var jätte trevlig och det var riktigt kul att prata om foto och allt som har med det att göra, fick massa tips och så. Hon fick också gå in på min blogg och kolla på alla mina foton här, skulle vara kul att veta vad hon tyckte, och både hon och min mentor sa att jag var skitduktig dom sa det iallafall minst 5 gånger, och min mentor sa att hon blev mållös, så jag blev riktigt glad över att höra det från en som jobbar som fotograf och en som har varit fotografassistent, vi pratade också om att jag kanske kunde få följa med Jejje när hon är ute på fotojobb, och det skulle ju vara riktigt kul.

Är rätt trött idag så det blir nog någon film eller lite days snart.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt och få höra sånt från en fotograf =) Håller med dom, DU ÄR SKITDUKTIG=)

2008-05-23 @ 22:13:44
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Aww, du är för gullig du. Bamsekram till dig ;)

2008-05-23 @ 22:19:15
Postat av: Sandra

NEJ, va kul att höra!! =D

2008-05-24 @ 18:43:37
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..