Lördag

Äntligen en härlig lördag igen, vädret har varit jätte fint men tyvärr blåst lite kallt. Jag började att olja in vårat altanstaket, hade inget annat för mig så, kul att ha nått att göra även om det inte behövdes eller jo igentligen men det såg så torrt ut så jag ville göra något åt det :) sen har jag inte gjort så mycke mer, testade en grej med kameran också, ska strax kolla igenom bilderna och se om det blev några bra. Jag och mamma började sen att kolla film, den var som en parodi på alla natur program och den hette Strange Wilderness, riktigt galen film =) Ja, jag har inte mycke mer att säga just nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med lördag! Trevlig kväll gumman :)

2008-05-24 @ 18:42:32
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..