Lista

1. När gick du upp idag?
11.00

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter


3. Senaste filmen du såg på bio?

eh, ja, det minns jag tyvärr inte, var ett tag sen


4. Favorit TV - program?
Gilmore girls och Vänner (Friends), har många fler men dessa står mig varmast om hjärtat ;)


5. Vad åt du till frukost?
flingor

6. Vad är ditt andranamn
Linnea

7. Din favoritmat?
Pasta med tomatsås


8. Vilken mat gillar du inte?
Kött (är vergetarian) fisk, lever mm


9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
lyssnar inte på mycke musik längre, men har lite låtar på datorn om jag skulle vilja och somnar för det mesta till Lugna favoriter.


10. Vilken bil kör du?
har inget körkort just nu tyvärr, men om jag hade skulle jag gärna velat ha en Cab


11. Vilken är din Favoritmacka?
Baguette med ost, gurka och paprika


12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?


13. Vilka är dina favoritkläder?
Eh, tror att det blir mina vita mysbyxor som det står New york på ;)

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
New York!!! ;) och kanske till nån paradisö


15. Favoritklädmärke?
inget, köper inga kläder från något märke så, tycker dom flesta kläder från kända märkena inte är så fina ändå.

16. Var vill du dra dig tillbaka?
ingen aning


17. Favorit tid på dagen?
Det kan vara olika, men en sommarkväll är ju härligt

18. Var är du född?
Danderyds sjukhus


19. Vilken är din favoritsport att se på?
Hatar sport


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
-


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
-


22. Coca Cola eller Pepsi
Coca Cola, men dricker inte det längre, fick ont i magen av det.


23. Fotboll eller ishockey?
Iinget


24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla


25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr


26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
eh, känns som om jag nu vet att jag vill satsa på att bli fotograf (äntligen vet jag vad jag vill och det känns otroligt skönt)


27. Vad ville du bli när du var liten?
Jag ville äga ett hotell eller en restaurang


28. Bästa barndomsminnet?
Ja, kommer inte på nått speciellt sådär, men det är väl alla resor man gjort

29. Varit i Afrika?
Nopp


30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ne det har jag inte gjort


31. Varit med om en bilolycka?
Nej, som tur är


32. Favoritdag i veckan?
Fredag, eftersom då har man hela helgen framför sig, men lördag är också en favorit

33. Favoritblommor?

Rosor, och då helst röda

34. Favorit - snabbmatsrestaurant
ingen aning

35. Äger du en cykel?
Ja

36. Vem fick du senaste mailet från?
Min mentor på Misa


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
ingen aning, har inte många kreditkort heller

38. Läggdags?
Blir väl runt midnatt ungefär

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
-

40. Senaste personen du delade en middag med?
Mamma, pappa och syrran

41. Vad sysslar du med just nu?
Svarar på denna lista, och ska sen kolla in bloggkoll och läsa ikapp i bloggar

42. Favoritfärg
Blå och lila

43. Hur många tatueringar ?
Har inga


44. Hur många sänder du det här mailet till?
-


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..