usch, söndag igen

Ja, då var det söndag kväll igen, usch :) ska iväg och träffa Emmy imorrn, ska nog in till stan eller till ett köpcentrum, vi bestämde inget, mer att vi kunde bestämma det när vi sitter på bussen hehe, känns lite jobbigt att åka iväg imorrn på min lediga dag, men det var bara den dag hon kunde och så såg jag sen att det skulle bli 17-18 grader varmt och sol, så det blir nog roligare och mysigare då :) skulle inte bli lika fint väder på tisdag och onsdag, om man ska tro dom på tv4 väder. Ja, jag har inte mycke mer att skriva och berätta om, kommer nog mer imorrn,

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..