Tandläkare och Betty

Jag har inte varit på så mycke skrivhumör dom senaste dagarna, så det har inte blivit så mycket av det, ni har mest fått foton av mig, så jag hoppas att det är kul att kolla på så länge. Idag har jag varit på restaurangen som vanligt, och ska dit imorrn igen också, men gud så trött jag blev när jag kom hem idag, somnande när det var Gilmore girls på tv vid 16 tiden och vaknande till igen vid 18, jag sov i TVÅ TIMMAR! shit, men kroppen behövde väl det, men hoppas bara att jag kan sova bra ikväll också då, men det tror jag för jag är fortfarande trött. Sen så har jag varit tvungen att byta tid hos tandläkaren..igen, kunde tyvärr inte den 28:e. det är dagen före min systers student så det gick inte så bra då. Men iallafall så ringde tandläkaren idag när jag satt på bussen hem och vi bestämde en ny tid, och det blev på torsdag, usch, men ganska skönt att få det gjort också, så man slipper tänka på det.

Ja, snart börjar Ugly Betty, ska bli kul att se igen, hoppas man får se Betty och Gio i dagens avsnitt, dom är så söta tillsammans, mycke sötare par än Betty och Henry, hoppas hon ser det också snart ;)


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..