Studenten


Dessa bilder har inte jag tagit utan min pappa, då jag filmade när hon kom springandes mot oss och efter. Vi hade kommit överens om det innan, men hade gärna tagit lite bilder då också, men det är ju inte lätt att både filma och fota sammtidigt :) Lite kul att ena stunden började hon gråta av att hon var rörd och allt släpptes väl då när hon kom till oss och ena stunden skrattade hon. Men så kände ju jag med för två år sedan i juni. Men ville bara visa dessa. :)

Nu ska jag strax stänga ner och gå och lägga mig. Ni får sova så gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, ja det är blandade känslor som man har när de e studenten.. Förstår att hon både grät för att hon var rörd och sen skrattade för att hon var glad. Kul och se mer bilder från hennes student!

2008-06-01 @ 00:28:34
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, verkligen blandade känslor, man hinner nog känna det flesta känslor vid sin student. hihi.

2008-06-01 @ 00:31:51
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..