Stockholms skärgård

image107

Var ute med föräldrarna med våran båt idag, och tog en massa bilder, blev ca 106 bilder på hela dagen. Vi åkte till en ö som hette Bockholmen och var där en stund eller ja i ca två timmar blev det nog ändå. Jag gick runt och fotograferade, men tyvärr så fanns det inte så jätte mycke fina motiv, det var lite jobbigt för jag fick klättra en bit på några klippor som var ganska så branta, så det var lite läskigt. ja, jag har inte så mycke att berätta om, låter mina bilder visa mitt äventyr istället, är ganska så trött nu. Ni får ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååå vilka fina bilder =)

2008-05-11 @ 20:26:58
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..