Recensioner

image116FESTIVAL

Har sett denna film förut, men minns inte jätte mycke av den, så det var som att se den för första gång igen. Jag gillade denna, den har allt en ungdomsfilm ska ha. En av dom få svenska filmerna som faktiskt är bra, enligt mig. Funderar på om man ska inhandla den eller kanske önska denna i födelsedagspresent. Rekomenderas.

Betyg:
image117





image118

AQUAMARINE

Denna var väl sådär, lite väl fjantig ibland, hade dom tonat ner det skulle den nog ha varit LITE bättre, men helt ok att slötitta på, kul story, men kändes som om det var för 5 åringar ibland. Inget jag kommer se igen tror jag, men den var helt ok som sagt. Lite kul att se Arielle Kebbel, som spelar Lindsay i Gilmore girls i en roll här.

Betyg:
image119






Bilder från: Lovefilm.se

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..