Majbrasa

image85

Hade det ganska bra igår, gjorde inte så mycket, men gick och såg på våran (områdets) majbrasa vid 19.30, tyvärr så regnade det lite hela tiden, men det var inte så faligt. Tog med kameran också och tog lite bilder, den ovan är en av dom. :) Hoppas att ni hade det trevligt igår också.  Idag vet jag inte vad jag ska göra, vädret är väl inte så kul även om det är sol och ca 15-17 grader ute, men på nått sätt känns det som om det var grått, konstigt jag vet hihi.
men går nog ut ett tag iallafall senare

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fiiiin bild på brasan=)

2008-05-02 @ 19:19:19
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Petra

Tack Johanna ;)

2008-05-02 @ 20:27:14
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..