Maj

Känner mig lite stressad just nu, har precis kollat igenom kalendern och lagt in alla möten och så som jag har framöver, känns som om att det blir ganska mycket i maj nu, med möten,studiebesök, restaurangen, tandläkare och syrrans student, varför ska det jämt vara så himlans mycket dom sista månaderna innan sommaren, att man inte kan dela upp det bättre. :)

Vecka 19
Måndag:  ledig
Tisdag:  restaurangen (förmodlingen träffa Emmy efter pratiken)
Onsdag:  restaurangen
torsdag: möte på misas kontor
Fredag: Iväg och fota "mammas" häst

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..