Lördag



Usch, det känns lite tråkigt att lördagen snart är slut, och ha den tråkiga söndagen framför sig. Och jag har inget inplanerat på dagen eller kvällen så det blir väl tråkigare då. Man skulle ha haft lite film från Lovefilm nu och komedier också, men några nya får jag inte förrens den första juni :( men som tur är så är det ju det snart ;) Har ju tre Days avsnitt kvar att se, så det är ju alltid nått. Ja, har väl inte mycke mer att berätta just nu. Bilden ovan är från gårdagen förresten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå, vilken fin bild på hästen =) Känns mkt sommar över den =)

2008-05-31 @ 23:41:43
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Man tackar. Ja, visst gör den =)

2008-06-01 @ 00:28:17
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..