liten uppdatering

Nu är min blogg också flyttad till det nya, känns lite som om jag är den sista som har fått det fixat. hihi, men jag trodde att blogg.se skulle fixa allt åt en, men där hade jag fel. :) men jag hoppas att allt går bra, lite skönt att man slipper skriva in den där "koden" när man kommenterar nu, var lite jobbigt ibland det där, så jag hoppas att det inte kommer tillbaks.

Imorrn ska jag iväg till stan för möte med Misa, eller ja med min mentor där. Vi ska väl kolla på lite studiebesök och bestäma lite inför fredagens studiebesök hos fotografen, lite jobbigt att det blev just på en fredag, då jag brukar vara ledig, men jag ska vara i stan vid 13 så jag får lite sovmorgon iallafall, och det är ju en kul grej jag ska på så det ska nog gå bra.:)

Jag har inte så mycket mer att berätta, blir väl mer imorrn eller på fredagen om hur mitt studiebesök var.

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..