Klippt och färgat

Ja, då har jag äntligen fixat mitt hår med färgning och så passade jag på att klippa det också, eller ja, mamma fick göra det. men tyvärr så blev det inte så jätte skillnad på färgen, vilket var lite tråkigt, skulle ha velat ha det lite ljusare brun. Men det blir ju aldrig som man har tänkt sig tyvärr.

Den vänstra bilden är före och högra efter (gillar verkligen inte mitt hår, det är så tjockt och det är riktigt jobbigt iallafall  precis efter dusch.)

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint det vart =) Men jag ser inte sååå stor skillnad som du säger ;p
Du verkar ha så tjockt hår=)

2008-05-09 @ 20:07:25
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Soul_bird

Härligt tjockt hår du har! :)
(Och även om inte blev så stor skillnad på färgen, brukar håret alltid bli glansigare & se friskare ut efter en färgning.)

2008-05-10 @ 01:15:41
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com
Postat av: Allie

Jag förstår vad du menar med tjock hår, har själv väldigt tjockt hår och det kan va rätt jobbigt att få till (tack o lov för platttången säger jag) ;)
Men jag tyckte det blev jättefint, du passar så bra i den färgen. =)

2008-05-10 @ 12:09:13
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..