God natt

Ska strax lägga mig, är hur trött som helst, det har ju varit min systers student idag, så det har varit fullt upp hela dagen nästan, iallafall från kl 10-20, så jag är riktigt trött nu, men kul har det varit, kommer visa någon/några bilder imorrn.
Jätte kul att träffa lite av släkten också då vi inte träffas så ofta, dom bor lite långt bort tyvärr. Jag ville mest bara säga att jag lever fortfarande, och ber om ursäkt för mitt dåliga uppdatering, jag har ju inte berättat om hur mötet gick ännu, fy mig ;) Nä, nu hör jag kudden ropa på mig,så det är väl dags att jag gör den sällskap =)

Ps. Jag lovar fler längre inlägg imorrn. Ds

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..