Fredag

image115


Ja, då har man bytt layout igen, satt typ halva natten med att testa olika grejer
, och detta blev resultatet, blev ganska nöjd, eller jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar det eller inte, men lite coolt blev det iallafall. eller vad tycker ni?

Det har inte blivit så mycke uppdateringar från mig i veckan, sorry, men inte haft så mycke kul att berätta eller att jag inte varit på så mycke skrivhumör. Idag har jag iallafall inte gjort så där jätte mycke, eller ja, jag har tagit hand om all tvätt som fanns och tvättat upp det som går och strykit det, och sen så har jag tvättat rent tvättmaskinen också, så där har jag varit duktig. =) Ganska fint väder är det idag eller iallafall just nu, men det har varit lite för kallt för att vilja vara ute så mycket. skulle ha varit kul att sticka iväg och fotat, har ju fotat precis allt som går att fota i närheten haha. Men det får bli någon annan gång.

Ikväll blir det nog film på schemat, har en film kvar att se från Lovefilm, älskar när dom kommer lagom till helgen. :) Men tyvärr så är det min sista för ett tag nu, har nu sett alla filmer jag får på en månad, jag får inte kolla så fort på filmerna när dom kommer, men man kan ju inte låta bli när man nu kan göra det och inte har så mycket annat för sig. Sen har jag ju några Macgyver avsnitt kvar att se från min senaste köpta box, har jag tråkigt kan jag ju ta fram den och se på.

Ne, nu ska jag nog ta och fixa en önskning av en banner jag fick igår på jack & Jennifer från Days, ska bli kul, inte ofta man gör på dessa två.


Vad händer hos er denna fredagskväll?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Först: Vilken cool layout :O Påhittigt!
Här händer inte mycke mer än tv tittande :) Trevlig helg gumman.

2008-05-16 @ 21:48:33
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Allie

Mycket snygg layout. =)
Håller med om filmerna, helgen visar de ju oftast inge kul på tv så då är det perfekt man har några från LoveFilm o titta på. ;)

2008-05-17 @ 11:18:14
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se
Postat av: Soul_bird

Wow, vilken läcker layout! Du har verkligen öga för sånt här. :)

2008-05-17 @ 22:53:28
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com
Postat av: Petra

Tack tjejer!

2008-05-18 @ 13:59:02
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..