Fotografera

Usch vad jag hatar när man ska göra ett inlägg och har en massa man vill skriva ner, men just det här med att man inte vet vad man ska börja med att skriva är så jobbigt, och det där "strecket" eller vad det nu heter står och blinkar på ett tomt "ark" gör det ju inte lättare, den kan vara riktigt irriterande ibland. =) Men ja, idag har jag inte gjort så mycket. tagit det lungt, ska väl kolla om det behövs tvättas, vilket jag tror det gör, eller så gör jag det imorrn istället då jag är ledig, skulle ju med mamma och fota "hennes" häst, men det blev inställt för det skulle komma en hovslagare så det var inte så bra ide att gå dit och fota då, så det får nog bli en annan dag, var lite tråkigt skulle ju vara kul att fota något annat än blommor och katterna ibland. :) Det skulle ju verkligen vara hur kul som helst om man kunde åka på en utlandsresa nu i sommar och fota som en galning, shit att jag inte hade "samma" fotointresse" förra året då jag var i grekland, tänk vad fina bilderna hade blivit, även om vi tog en massa bilder ändå, men man tänkte ju inte på samma sätt då, var typ bara att rikta och trycka av, och man hade ju inte lika fin kamera heller. Men nästa gång jag åker utomland så ska det fanimej fotas..haha. Pratade faktiskt med en barndomsvän dan efter julafton att vi borde åka till Las vegas när vi blir 25,(varför vid 25, vet jag inte) men jag vet inte om det blir av, jag ska inte hoppas för mycke, men visst vore det coolt, men jag skulle nog hellre åka till New york isåfall först, då det är min allra högsta dröm, så avundsjuk på min farbror som jobbar på SAS och får åka till USA och New york ofta, vi har pratat om att jag skulle få följa med honom någon gång han ska dit, men det har tyvärr stannat vid att bara prata om det. Men man ska aldrig säga aldrig, någon gång måste det ju vara min tur...

Kommentarer
Postat av: Allie

Jag vet, ibland när man har något att skriva men bara inte vet hur man ska börja kan man sitta o stirra sig blind på det där strecket. =D

2008-05-09 @ 14:38:12
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..