Farmor och möte

Nu kommer farmor när som helst, hon skulle komma vid två om jag förstod dom rätt, ska väl bli kul med lite nytt folk här, så det händer lite annat än det vanliga. Hon ska hjälpa mamma med syrrans student som är på torsdag. Ja, idag blir det väl inte så mycke mer gjort än att kanske umgås med farmor, men kommer nog sitta här lite då och då också. Är lite nervös inför morgondagens möte också, för det är ju ett ganska stort möte då det ska bestämmas om vad som ska hända med mig framöver, ska jag gå kvar på Misa ett tag till eller ska jag börja gå på den nya AF direkt, hur det går med praktiken på restaurangen och all studiebesök och så. Men det går väl bra förhoppningsvis. Berättar lite mer om mötet imorrn när jag kommer hem.

Ni får ha en trevlig måndag så länge :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Önskar dej all lycka till på mötet imorron! Kommer säkert bli jättebra :)



Detsamma till dej gumman!

2008-05-26 @ 14:22:31
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..