En dag på stan

Ja, då var man hemkommen från stan, var riktigt mysigt att bara strosa omkring och bara vara, hade med mig kameran så det blev lite foton :) vi gick först omkring i Gamla stan, var ju ett bra tag sen jag gjorde det sist, jag tänkte att där skulle kunna bli lite fina foton från. Vid lunchtid så gick vi och köpte varsin sallad och gick och satte oss i solen och åt, gu så mysigt och gott det var., sen gick vi till Kungsträdgården för jag ville fota dessa vackra träd som fanns där med härliga rosa blommor i, men tyvärr så fanns blommorna inte kvar, bara några få små :( så vi satte oss där och tog en varsin glass i stället. Efter det så gick vi till Gallerian för jag ville kolla på hårfärg, är sugen på att färga håret, så en sådan kom med hem :) så det blir att färga håret till helgen =) ja, sen så var vi ganska trötta och ville åka hem.  Men det var en jätte trevlig dag i stan. Åkte med Emmy om ni inte visste det redan.
Nedan kommer det lite bilder från dagen.

image97

image98

Kommentarer
Postat av: Allie

Underbara bilder. Va kul med ny hårfärg, nyfiken på hur vad det blev för färg, posta gärna en bild när du är nyfärgad, om du vill såklart ;)

2008-05-05 @ 17:18:39
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se
Postat av: Petra

Tack Allie, jag kan självklart visa bild efter färgningen. :)

2008-05-05 @ 18:20:33
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder=) Spec dom 2 översta. Är det från gamla stan?! Trånga gator där.. =)

2008-05-05 @ 19:00:16
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Petra

Tack Johanna, japp, dom är från Gamla stan. hehe, jo, det finns ganska trånga gränder där. =)

2008-05-05 @ 19:27:57
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..