Det är ju beroendeframkallande

image86

Ja, har inte så mycket att tillägga. Lägger in två "nya bilder" på syrran från i tisdags. Det var riktigt cool miljö jag valt, och riktigt kul att vara där och fota, måste nog göras om någon gång. :) och det ligger typ fem min gångavstånd från där vi bor. Har fått ett litet uppdrag av mamma att följa med henne till stallet och fota "hennes" häst i skogen nästa fredag, ska bli kul, eftersom jag aldrig har fotat hästar. så det blir väl att kolla på massa hästbilder för att få inspiration. Detta är ju beroendeframkallande. Haha. :)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..