Citroner

Image and video hosting by TinyPic

Jag älskar verkligen citroner, riktigt gott till mycke och både till mat och efterrätter och till och med till rengöringsmedel, och så doftar det ju så underbart gott också. Dom är ju också rätt fina i formen och i färgen.=)

Ja, idag har jag inte gjort så mycke, blev lite chockad imorse (eller ja om man kan kalla 12 morgon) när jag gick upp och ut på våran altan och det kändes som om jag var i Grekland, gud så varmt det var idag. Så härligt, hoppas det fortsätter så här nu till iallafall september. Hade till middagen en liten grekiskt afton med souvlaki, riktigt gott, även om jag inte äter köttet. Men mumms så gott det var.

Imorrn så ska mina föräldrar ut med våran båt i skärgården och jag funderar på om jag ska hänga med och ta lite foton på skärgården, men har inte bestämmt mig än, men det lutar som att jag hänger på, hoppas bara att det är lika fint väder imorrn som det var idag, annars är det ju inte lika kul.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder på citronerna=) Men dom är sur som bara den.. ;p

2008-05-10 @ 22:36:35
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se
Postat av: Petra

Tack Johanna :) ja, jo, dom är ju sura, men just dessa var inte så jätte farliga ;)

2008-05-10 @ 23:03:17
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se
Postat av: Soul_bird

Bilderna är så fina! *känner det syrliga bara jag tittar på dem* :P

2008-05-14 @ 23:41:13
BLOGG: http://bokstollarna.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..