Accepted

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

INFO: Från skaparna av Liar Liar and Bruce den allsmäktige kommer nu den nya filmen Accepted - en hysteriskt rolig komedi om den rappkäftade latmasken Bartleby "B" Gaines (Justin Long - Jeeper Creepers) och hans misslyckanden. När "B" och hans kompisar inte kommer in på college löser de problemet själva ... och startar ett eget college! Snart är tillvaron ett enda stort poolparty med bikinibrudar och ett massivt dilemma uppstår - att övertyga studenterna och myndigheterna att deras bluff-college faktiskt är på riktigt!!

VAD TYCKTE JAG?: Denna var faktiskt bättre än vad jag hade trott, var riktigt kul film, mycke cool ide. ja, mer finns det inte att säga om den, rekomenterar den.


Bilder och infotext från: Lovefilm.se

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..