Ny kamera..igen.

Ja, ja fick svar från Netonnet:s kundstjänst idag, men det var inte ett svar jag ville ha riktigt. Skrev att vissa kameror klarar inte mer än 1gb minneskort, och jag hade ju då 2gb,  men pratade lite med mamma och pappa om detta också, och vi kom överens om att skicka tillbaka den och köpa en annan istället, eftersom den jag har var inte ett så känt namn på modellen, och den hade inte fått så bra recenstioner. Men så letade vi lite efter en annan och hittade en som var lite lika, men som är från Sony denna gång, närmare bestämt en Sony DSC-W80 (bild nedan) Och den hade också videoupptagning som tur är, för det vill jag gärna ha, eftersom jag gillar att filma också, och då vill jag gärna lägga in dom i datorn, har ju en videokamera också, men filmerna i den kan jag konstigt nog inte lägga in på datorn sen.:( Så nu kan jag filma katterna eller mig själv så kan ni få se också lite då och då.:P Ska bli jätte kul. Kanske blir lite videoupdates ibland om jag vågar lägga upp sådana. Det verkar vara poppis det där med videoupdates, många bloggare som gör det mer och mer, och det förstår jag att dom gör, det är ju kul. Pappa verkar vara jätte glad över min "gamla" systemkamera som han fick köpa av mig, idag hade han köpt en liten väska till den, så sött. :)

image13

Bild: Netonnet.se

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..