Lugn dag

Min dag har varit helt ok, har inte gjort så jätte mycket, vilket är skönt. Gjort lite i tvättstugan, men la in en massa tvätt i tvättmaskinen, och kom på nu att jag satt ju inte igång den. haha. jobbigt, men satt igång den nu, men då blir det ju bara en maskin tyvärr, eftersom mina föräldrar ska sova snart. Så jag får fortsätta imorrn. usch, jobbigt. Menmen, så kan det gå. :) Har nu också sett Kustbevakarna, och ska väl byta till Efterlyst, som jag nog kommer ha lite i bakgrunden, Sen är det väl Gordon's Kitchen Nightmares hoppas jag, om det inte var sista avsnittet förra veckan. måste kollas upp.:) Sen så tog jag med kameran när jag skulle hämta posten och gick runt och fotade lite, det var ju så fint väder. Fick några bra på lite blomblad, fanns inte mycket alls att fota, längtar till våren då alla fina blommor kommer så man har lite mer att fota.
*EDIT* Vad dålig kvalitet det blev på bilderna då.:( jaja..


  
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..