Lista

En lista innan jag stänger ner för idag.

Har du pojkvän/flickvän?
Nej, singel

Vem/vilka vet mest om dig?
Min mamma tror jag

Vad är ditt mellannamn?
Linnea

Gillar du att slåss?
Nej

Vad ska du göra ikväll?
Ska lägga mig i sängen och se på dagens days innan jag ska sova

Har du utländska föräldrar?
Japp, mamma är från Finland

Är dina föräldrar skilda?
Nej

Var har du ont?
Ingenstans just nu

Vad längtar du till?
Sommaren

Har du husdjur?
Japp, tre katter

Har du körkort?
Nej tyvärr, övningskörde ett tag där, men slutade. sen har det inte blivit av.

Favoritgodis?
Choklad och Lakrits

Morgon- eller nattmänniska?
Nattmännsika

Sparare eller slösare?
Sparare

Har du några homosexuella vänner?
Nej, inte vad jag vet, men skulle gärna vilja ha det, dom flesta är riktigt roliga.:)

Bio eller promenad?
hmm..svårt att välja, gillar båda.

Är du kittlig?
Ja, lite iallafall, under fötter och hals

Rädd för insekter?
Rädd är ja nog inte så, men jag hatar alla insekter. Dom är sjukt irriterande dom flesta av dom. :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: 
Kom lite nya bilder med Lauren Graham från inspelningen av hennes nya film

Vad gjorde du kl 8 i morse?
jag sov

Vad gjorde du för 15 minuter sedan? 
Såg på Seinfeld, (det avsnittet Lauren gästspelade i, Yay)

Det sista du sa högt?
Har du hår i munnen igen (till katten friskis) :)

Vad har du druckit idag? 
Nån slags fanta

Vad var det senaste du åt?
Två mackor

Vad var det senaste du köpte?
Ny kompakt kamera som inte har kommit än tyvärr.:(



Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit

Vad är det för väder hos dig just nu? 
Det är kväll, så mörkt

Godaste glass-smaken?
Choklad och Lakrits, men lakrits kan vara ett snäpp godare här.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
jo, det gör jag nog

Hur tidigt stiger du upp?
det är olika nästan varje dag, men är ja ledig så brukar det bli vid 11, annars vid 7

Sover du tungt?
ja, jag tror det

Drömmer du mycket?
Nja, jag minns dom sällan men drömmer gör jag

Mardrömmar?
ja, ibland

Vilket ämne är roligast i skolan?
Jag gillade engelska ganska mycket

Vad ser du om du tittar åt höger? 
Min säng

Vad gör dig glad just nu? 
Ja, du, ingen aning, att jag snart ska bädda ner mig i sängen kanske.

Vad ska du göra härnäst?
Bädda ner mig i sängen

Höger- eller vänsterhänt?
höger

Humör just nu?
Trött

Några sommarplaner? 
Ne, inga än iallafall, skulle vara härligt med en utlandsresa igen, men det blir det nog inte.

Hur många kuddar sover du med?
olika, sov med två för några månader sedan, men nu är jag tillbaks med en igen

Spelar du nåt instrument?
Nej, men har spelat gitarr ett tag, men slutade, kan en låt "Blinka lilla stjärna" :)

Vilka är viktigast för dig? 
Att må bra den mesta tiden 

Snarkar du?
Nej, har inte hört av någon att jag gör det, men har hört att jag sover med öppna ögon, Scary :)


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?

Jag har tänkt på detta, men det är en jätte svår fråga enligt mig, för jag kan inte välja något. :)

Stökigt eller välstädat?
Välstädat, men inte FÖR mycket städat heller.

Gillar du att sjunga?
Nja, gör det helst inte.:)

Vad gör du om du får hicka?
Håller andan i 10 sec

Vad längtar du mest efter just nu?
Att jag skulle kunna få flytta hemifrån snart, och få ett jobb som jag trivs med.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..