Kameran och skor

Håller på och kollar på Harry potter just nu, är väl inte så jätte bra, inte riktigt min smak av filmer, men ville ändå ge den en chans till. Är lite irriterad just nu också, och varit det under dagen, på grund av min nya kamera som jag kunde hämta på posten igår, Minneskortet funkar inte, och jag och mamma har både provat allt som det står att man ska göra, men inget funkar. Har mailat dom om varför den gör såhär. och förhoppningvis så går det att fixa till. Så himlans tråkigt att inte kunna använda den och lära sig den. och får väl svar av kundservice på tisdag. Gaah! Jag ska också kunna spela in videoklipp med digitalkameran, så jag har nog tänkt att testa det här med att videoblogga, skulle vara lite kul, men får se om jag får till en iallafall inom en snar framtid, om jag får det att funka med kameran då, sen får jag se om jag vågar lägga in den här också.

Jag berättade ju om skorna från Min sko i ett inlägg nedan, och jag hittade faktiskt dessa när jag var i stan, så nu har ja äntligen ett par nya skor som jag slipper skämmas för. Men tyvärr kan ja ju inte använda dom än, pga snön.:p Bild nedan (det är inte så jätte fin bild, men ni ser iallafall skorna)


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..