Good night

Ska väl strax stänga ner för idag, börjar bli trött, men ska nog lägga mig i sängen och kolla på dagens days först innan jag ska sova. Min dag annars har varit helt ok, inte gjort så jätte mycket, pappa och bror kom hem från Barcelona idag, så vi (jag, mamma och syrran) har fått höra hur det var där. Och jag fick en liten present därifrån, en tröja var det med tre katter i paljetter på. Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ta det lungt som vanligt blir det nog, kanske gå ut och fota nått, även om det inte finns så jätte mycke kul att fota just nu när allt är under snö, jag som vill testa att fota lite blommor jag, så kommer det flera meter snö nästan. Dumma snö :p Men imorrn hoppas jag också att jag får svar från Netonnet:s kundtjänst om jag ska skicka tillbaka min nya kamera och få en ny eller hur jag nu ska göra. Så himla typiskt att detta ska hända mig jämt, att det aldrig kan fungera som det ska från första början. Blir tokig på det. Har också gjort en ny header till bloggen, vad tycks? Men jag vet inte om ja gillar den, kanske för att jag inte är så förtjust i bilderna :p även om det nu var en "riktig" fotograf som tog dessa, när jag var på studiebesök hos henne på tidningen Mitt i. för nått år sedan, var verkligen inte beredd på att jag skulle få stå modell. Och så var det en fredag också, så jag orkade inte fixa till mig jätte mycket, så jag ser för jävlig ut.:p Men kul var det iallafall. Skulle jätte gärna vilja fixa lite nya bra bilder på mig själv,lite photoshoots med enfärgade pappersbakgrunder, det skulle nog vara jätte kul att göra. och ha sedan som minne, men ja vet inte vem som skulle kunna fixa det. jaja.  I´m off to bed now! Good night!

P.S
Undrar lite om vad ni tycker om att läsa i min blogg, nått speciellt ni gillar mer, eller vad skulle ni vilja läsa om? Skriver jag för mycket eller för lite om någonting. Säg vad ni tycker! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån fin header, verkligen =)
Tycker du skriver bra som du gör ;)

2008-03-25 @ 10:41:42
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: soul_bird

Headern är fantastiskt fin ska du veta! :)

2008-03-26 @ 13:47:49
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..