Glad Påsk

image2

  

Ja, då var det påsk, härligt. Idag så har jag varit med mamma och storhandlat inför helgen, var kul faktiskt även om jag inte gillar att handla, men ibland är det kul att följa med henne. När vi kom hem sen så fixade jag påskäggen till mig och syskonen, och tog lite kort på mitt. och det är det du ser på kortet ovan.(den ser gul ut, men är igentligen ljusgrön.) Sedan så gick mamma ut och hämtade lite ris, det var 100 år sedan vi hade påskris sist, det har bara varit jag hemma dom senaste påskarna, så det har inte blivit av. Hur det blev ser du på bilderna ovan också. Senare så blir det bara jag ock mamma som går till restaurangen och käkar middag, men det ska bli mysigt, inte så ofta det bara är jag och hon själva såhär. Ja, sen blir det att fixa till bloggen tror jag, och sen så är det Kustbevakarna kl 20. Ganska bra torsdag helt enkelt.:) Ni får ha en fortsatt trevlig skärtorsdag!

   

Kommentarer
Postat av: soul_bird

Å, vad härligt påskigt, ljust & våraktigt - både bilderna & inlägget!
*lägger till din nya adress på min lista ;) *

2008-03-20 @ 15:06:38
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Petra

Kul att du hittade hit också.:p Tack så mycket!
*gör du det* ;)

2008-03-20 @ 16:22:57
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken snygg bild du tagit på påskägget, proffsigt ;)
Glad påsk gumman!!

2008-03-20 @ 20:07:12
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Petra

Sandra: Åh, vad glad jag blev av din kommentar av påskäggskortet, det värmde.:p

2008-03-20 @ 21:36:26
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fint ägg de där va=) O snygg bild med du tagit=) GLAD PÅSK!!!

2008-03-21 @ 21:16:08

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..