Brian & Baylee



Det här är ju bara för sött Brian Littrell och hans son Baylee. Jag ska ju gå och se Backstreet boys nu när dom kommer till sverige nästa månad, så kul det ska bli, ska försöka ta lite kort, om inte vakterna tar ifrån mig kameran, men det hoppas jag inte. Det var så länge sen jag såg dom sist, tror det var 97 eller 98. Men nu ska dom vara i Hovet istället för i Globen, lite synd menmen, det blir nog en jätte bra dag kan jag tro ändå. Så kul att få se Brian igen, han är ju så söt. :D

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..