Boka mig som fotograf?


Foto: Maria björklund & Marja

Du kan se mer av mina foton på bloggen och i min tillfälliga portfolio Här.


Jag tar gärna emot fotouppdrag så som vanliga porträtt,bröllop,student osv.
Så om du bara vill ta några fina porträtt bilder på dig själv, på barnen, på studenten eller gifter dig ställer jag gärna upp ochförgyllar stunden med bilder.

Kontakta mig för mer information på:
[email protected]


BRA ATT VETA:
*Du behöver inte ha några tidigare erfarenher framför kameran och utseende spelar heller ingen roll.
*Håller helst till i stockholms län, men undantag kan förekomma om det är för bröllop tex.
*Jag skulle aldrig pusha dig att göra något du inte känner dig bekväm med.
*Du som modell får gärna komma på egna förslag på vad du skulle vilja testa, så det är inte bara jag som ska bestämma. Alla inblandande ska vara nöjda. Vi jobbar som ett team.
*Jag fotar utomhus då jag inte har en egen studio än.
*Jag har inte någon utbildning inom fotografi...än

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så snygga, speciellt den första bilden...ser hur proffsigt som helst ut ;)

2008-03-27 @ 08:07:09
BLOGG: http://ontheway.blogg.se
Postat av: Petra

Åh, tack Sandra. kul att höra. :)

2008-03-27 @ 14:41:35
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Allie

Alla kort var jättefina, men favvisen var nog #3. Men det är något speciellt med svartvita kort med.

2008-03-28 @ 09:40:35
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..