Filmrecensioner

 WE DON`T LIVE HERE ANYMORE

Första gången i mitt liv som jag har stängt av en film som jag kollar på,och efter ca 5 min också. Denna var kass och riktigt tråkig, jag fattar inte att jag har lagt denna på listan ens, minns inte ens att jag gjort det. Kollade också in trailern efter den, om den såg bra ut där, men nope. Nu såg jag inte hela, men den var nog tråkigt till slutet. Se en annan film är mitt råd ;)

Betyg:







GEORGIA RULE

Denna var lite bättre än den ovan, men inte jätte bra heller, men det var bra skådespelare och helt ok story, lite allvarlig sådär, kändes lite som om den hade en mening med filmen om att man skulle tro på sina barn. Mycke mother & daughter relationship över filmen.(vilket inte är negativt) En film man kollar på en gång tyvärr.

Betyg:

Kommentarer
Postat av: Sandra

GEORGIA RULE - Vill se :)

2008-06-15 @ 16:32:13
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..