Tisdag

Vet ni vad jag kommer att göra på måndag kl 15:00? Jo, jag kommer sitta i biosalongen och kolla på SATC The movie yay, äntligen ska man få se den, och vad man längtat också, sen det började gå rykten om att det skulle bli en film =) efter bion ska jag och Emmy, (som jag ska gå med) gå på en grekisk restaurang och äta lite middag, så mysigt det kommer bli. Detta gör vi som ett slut, då vi inte kommer att träffas lika mycke nu.

Idag har jag varit på restaurangen och det gick bara bra, var som vanligt, sen så skulle jag till Globen för att ha en litet infomöte eller vad man nu ska säga på AF. Hade helt glömt bort att det var idag jag skulle dit, så det var tur att jag kollade i min almenacka igår innan jag la mig, annars så hade jag nog åkt hem. Men då jag var där kollade vi lite på utbildningar inom foto, och jag hittade två som verkade vara bra, en som börjar i augusti och den andra om ett år, så det blir nog att ansöka till dom. Imorrn ska jag till reastaurangen igen och efter det så ska jag träffa Emmy, vad vi ska göra då vet jag inte riktigt mer än att vi ska hämta ut biljetterna till Satc. Hoppas på fint väder imorrn då vi antagligen går inne i stan.
Nu ska jag strax se på I huvudet på Gynning, hoppas ni har haft en bra tisdag hittills :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt o se SATC filmen =)

2008-06-18 @ 13:56:51
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Allie

Kul att gå på bio, har jag inte varit på flera år. =P Ha det så trevligt. =)

2008-06-18 @ 15:36:40
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..