Manuellt och veckan




Var ute med kameran ett litet tag tidigare idag, ville se om jag kunde få till nått med det manuella läget, det gick väl sådär, men jag får träna lite på det, tyvärr så har jag ingen handbok, bara en på franska, men mycke man förstår av det =) Inte ens en på engelska fick man med, så jag har fått prova mig fram med det mesta, men man vill ju gärna läsa om kameran för man missar nog en hel del utan den. så jag vet inte riktigt vad jag ska få tag på en, kanske gå in i någon fotobutik och fråga om dom har en. jaja.

Nästa vecka vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att åka till restaurangen tisdag och onsdag, kanske träffa Emmy, men hon har fullt upp med skolan så det kanske inte blir av, vi skulle höras i morgon tror jag och se om vi kan klämma in nått. Men på tisdagen så skulle vi ha ett litet möte med chefen på restaurangen, min mentor och hon på nya AF om hur vi ska göra framöver, om jag nu inte har fel. men det blir inte så stort möte denna gång.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo, det gick visst bra för dig. Bilderna vart ju super fina. Men som vi sa så får vi träna mer på de. Så kommer vi nog att bli mycket duktiga fotografer =)

2008-06-01 @ 22:11:07
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Hihi, tack gumman. Ja, vi får göra det.

Jo, men det blir vi säkert ;)

2008-06-01 @ 22:26:58
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..