SATC, THE MOVIE

SEX AND THE CITY, THE MOVIE
Jag bara älskade SATC filmen, ville att den aldrig skulle ta slut, man satt och grät, skratta, fick glädjetårar, blev arg. ja. alla känslor man kan ha nästan :) Och jag brukar inte gråta när jag ser på filmer, det är mycke sällan. Så den va mycke bra film och man har ju hört att man kanske skulle bli besviken på den, men NEJ, det blir man inte, inte dom som älskar serien och alla dom karaktärerna gör det inte. Ska inte berätta för mycket så det förstör för er som inte har sett den än. Men detta är ett måste för dom som gillar SATC ;) SE DEN!

Betyg:






Bilder från Google och Lovefilm.se


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å, vill se... NUUUU!!! =D

2008-06-24 @ 17:54:16
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..