Lite babbel

Kom precis tillbaks till datorn efter att ha legat i sängen och sett en film, och ska nog strax gå och lägga mig också, känner mig rätt trött. Imorrn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, sitta ute i solen kanske. Och som jag hade förväntat mig så blir det ingen fotografering med vännen i stan i helgen. Jag känner att jag inte orkar bry mig längre, det blir så här jämt. Tråkigt är det menmen, orka slösa energi på någon sådan person. Jag har också nu börjat känna av pollen, är nog gräspollen jag känner av, för det är det nu, så det är riktigt jobbigt. Och man ska ju inte ha fönster eller dörrar öppna, men det går ju inte med denna hetta som varit, helt omöjligt, men är så tacksam över medicinen Clarityn, då den är lätt att ta som bara smälter i munnen, jag och medicin går inte ihop, fråga bara mina föräldrar ;)

Jag fick också reda på i onsdags att jag och Emmy inte kommer att träffas längre på grund av att jag inte har rätt till Lss lagen, så vi har bara en månad kvar att träffas såhär, sen så kommer vi nog inte tappa kontakten helt, då vi bor i samma komun, och vi kommer ha mail kontakt och så där, men jätte tråkigt är det, för nu kommer vi nog inte träffas så jätte mycket. Tog lite bilder på henne när vi var inne i stan, men tyvärr så blev dom inte så jätte bra. shit! Det blev bara tre st med henne och den bästa av dom, blev den sämsta i kvaliten, så det var riktigt tråkigt. Detta är ett bra exempel på att man ska ta MÅNGA bilder, men nu visste jag ju inte om hon ville bli fotad, och jag ville ju inte göra henne obekväm, även om hon visste att jag tog bilder på henne, det låter kanske konstigt , menmen hoppas ni fattar vad jag menar iallafall. =) Såg förresten Amanda Jensen och Daniel Karlsson på tunnelbanan när vi var inne i stan, dom såg så kära ut så ;)

Slänger in en bild på lilla Maja som jag tog idag innan jag stänger ner.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååå, vilken fin bild på kissen=) Hon är ju vit så för dig går det bra att fota husdjuren ;p

2008-06-06 @ 22:46:39
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Allie

Vilken underbar bild du tagit på kissen. =)

Jag försöker och försöker få till den där perfekta bilden på min men varje gång jag ska till och fota så kommer han gående och ska kela med kameran istället, blir inga bra kort det där inte...hehe...

2008-06-07 @ 09:34:53
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Johanna och Allie :)



Ja, det är inte lätt alltid att fota djur. :)

2008-06-07 @ 14:09:42
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: niffin

Så fin bild - uttrycket är underbart! :) (Det är din nya header också. ;)

2008-06-07 @ 22:37:04
BLOGG: http://enmenettlejon.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hihi, tackar tackar niffin ;)

2008-06-07 @ 23:01:23
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Amanda & Daniel! =)



Sån söt bild på Maja då! <3

2008-06-08 @ 13:20:01
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..