Stan och maraton

Kollar just nu på Sex and the city, tv3 har ju ett maraton idag :D så kul.
Idag var jag som sagt på praktiken, sen så träffade jag Emmy, och vi åkte först och hämtade biljetterna till Satc filmen vi ska gå på nästa vecka. Sen så gick vi och åt lite lunch, blev indiskt, jätte gitt var det. =) Vi gick också i affärer en stund, jag blev riktigt förvånad över mig själv då jag inte gillar att gå och shoppa och då kläder och sen när man ska gå och prova något att sen ha 6 plagg i handen, och på H&M till och med, där jag aldrig har hittat något, eller det var 100 år sedan. men tyvärr så var det bara ett av dom sex som jag fastnade för, men det är mycke för mig, som sällan hittar några kläder i butik. (Bild på den tunikan nedan) Och helt ok pris för den också, "bara" 98kr :) Ursäkta bilden också, var och är sjukt trött nu när jag kom hem, så jag ser inte klok ut på bilden ;)


Foto: Mamma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättesnygg tunika :)

2008-06-19 @ 16:23:25
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..