Om dagen

Ja, dagen har varit helt ok, men det var lite nervöst inför mötet idag, men det gick bra. Men är lite halvnöjd ändå.
Vad vi kom fram till var att jag är på restaurangen till jag går på semester v 28. och jag kommer att börja gå dit på torsdagar igen som jag gjorde förut, då också på samma tid som förut alltså vid 14-16, och det känns väl sådär, men det var ca 3 torsdagar så det ska väl gå bra, så sista dagen blir torsdagen v.27, efter det har jag semester till v.32. Jag ska också kolla lite på om det finns någon utbildning man kan gå inom foto, men tyvärr så har ju dom flesta haft sina sista anmälningsdagar nu, men tänkte iallafall se om det finns något kvar. Annars om det inte blir skola till hösten så blir det någon slags praktik, jag var välkommen tillbaks till restaurangen som en plan B ungefär. men jag hoppas att vi kan hitta nån slags utbildning, för jag vill ju satsa på att försöka bli fotograf någon dag, så det känns lite jobbigt att då kanske gå tillbaks till restaurangpaktik.

Imorrn blir det praktiken och sen så ska jag träffa Emmy, men vi ska nog inte göra så mycket, ta en glass och prata lite.

Kommentarer
Postat av: Allie

Skönt du vart nöjd med mötet iaf.

2008-06-10 @ 18:59:25
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt att du vart lite nöjd med mötet.. Hoppas verkligen att du hittar nåt med foto till hösten!=)

2008-06-10 @ 19:32:21
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det var skönt att det gick hyffsat bra :D

Johanna, det hoppas jag med ;)

2008-06-10 @ 22:02:46
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men det lät ju bra :)

2008-06-12 @ 13:19:29
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..