Fotolista

Har inte så mycket att skriva om just nu, så jag tänkte ge er en liten lista och då inom foto, såklart =)

Vad har du för kamera?
Jag har en Nikon D40, och kompaktkameran Sony DSC-W80

Är du nöjd med din kamera?
Ja, absolut, det blir mycke fina bilder och man behöver inte göra så mycket för att det ska bli det, men det är ju inte bara kameran som jobbar, det är ju en person bakom också

Favorit motiv att fota?
Macro och porträtt tror jag

Vad har du för kamerautrustning?

Nikon D40 med kitobjektivet AF-S DX 18-55 mm och AF-S DX 55-200 mm,
kameraväska, minneskort på 4gb

Vad för fotogrejer finns på din önskelista?
Macroobjektiv, stativ, enfärgade bakgrunder, studioblixtar, ja, allt som man har när man fotar i studio. Attans att allt sa vara så dyrt bara :(

Vilken är bästa bilden du tagit?
hmm..svårt, men just nu gillar jag DENNA


Om du skulle få fara till ett ställe och fota precis vad du ville en dag, vart skulle du fara & vad skulle du fota? :)

Till New york helt klart, och jag skulle nog fota staden med alla skyskrapor. Annars LA vore coolt.

Vad är ditt drömjobb?
Fotograf (just nu iallafall)

Drömfotojobbet?
Få göra en photoshoot med Lauren Graham, men skulle nog kissa på mig om det hände haha ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken rolig lista=) Håller med om de e tråkigt att alla fotosaker ska vara så dyra =(

2008-06-12 @ 00:45:27
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..