Torsdag

Halloj! Dagen som varit har varit helt ok, sov ganska länge idag så det var skönt. Får passa på nu eftersom jag nästa torsdag ska till restaurangen. Men det var så skönt att jag slapp det idag, men det känns lite konstigt för jag har en liten känsla av att det var idag jag skulle börja där på torsdagar med, men jag är nästan säker på att chefen där sa att det var nästa torsdag. jaja, hoppas att det inte är så :)  Gårdagen var jätte mysig, då jag skulle träffa Emmy, vi hade pratat om att kanske åka in till hamnen och ta en glass, men när jag gick upp så spöregnade det, så det skulle ju inte vara så kul då. Men jag kom på att det var ett tag sen vi hade en filmdag, och detta var ju den perfekta dagen för det också, och det ville hon gärna göra också, så jag åkte och mötte upp henne med cykeln, och så gick vi till affären och hyrde en film och köpte lite chokladmousse och åkte hem till mig. Det var jätte mysigt, men man var ju dyngsur när man kom hem igen.
Vi pratade också om vad vi ska göra dessa två veckorna som vi ska ses på innan hon går på semester, så det blir våra två sista nu.:( usch så tråkigt, men vi kommer ju inte sluta ses helt, utan vi kommer ha lite mailkontakt och så. Vi kom på att vi kunde gå på bio och sedan äta på en grekisk restaurang efter, och både ville se SATC filmen, så vi kollade upp när det skulle passa, och när vi höll på att beställa biljetterna så stod det att man skulle hämta dom idag, och det kunde ingen av oss göra tyvärr, men jag ska kolla lite i helgen om jag hittar nått bättre. Skulle vara jätte trevligt om det blev av.


Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..