Söndag

Image and video hosting by TinyPic
Himlen utanför mitt fönster såg ut så här i förgårr kväll. Vackert =)

"Försov" mig lite idag, gick upp vid 12.30, så det var lite tråkigt att jag sov så länge, man sover ju då bort halva dagen, inte så kul inte, men sen så fick jag ett litet ryck och började vattna våran gräsmatta och alla träd och buskar vi har, då vår gräsmatta var jätte gul, så den skrek nästan att den ville ha vatten :) Sen har jag inte gjort så mycke mer, ska väl ut igen strax, får passa på när vädret är så bra. :) Tittade förresten klart på alla avsnitt av Days igår, 5 avsnitt på raken, det har aldrig hänt förut, men det var ju inget på tv igår heller så det kan ju ha varit därför ;) Jaja, ut igen var det..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Himla fin bild på himlen=)

2008-06-09 @ 12:08:44
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..