Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket, har suttit och pillat lite med layouten här, skulle vilja ha en bra bild på mig att ha i headern istället för Lauren, men attans att man aldrig blir tillräckligt bra på bild :) Sen så har jag lagt in en liten profilbild, inte världens finaste bild menmen. =) Man skulle vilja gå på en fotografering och få lite finare bilder på sig själv. hmm, kanske ska önska mig det i födelsedagspresent. =) Skulle vara jätte kul också, men om det skulle bli bra bilder vet jag inte, hihi. på tal om fotograferingar, så har jag funderat länge på att om någon är intresserad att bli fotograferad av mig så skulle det nog finnas möjlighet till det, Så det är bara att höra av sig till mig, behöver träna lite och skulle vara bra att ha till min portfolio sedan. Jag gör detta gratis pga av att jag är nybörjare och inte kan så jätte mycke än. Inte för att jag tror det blir någon som vill, menmen man vet ju aldrig, bra att ha det där så om det skulle vara någon som titta in.

Jag har också funderat mycke på ett bra namn som jag skulle kunna använda mig av, som blir mitt "artistnamn" Jag har inte riktigt hittat nått bra än, jag har kollat lite på vad mitt namn blir på alviska, men det blir inge bra det heller. Petra är lite svårt att göra om till ett smeknamn också, Petra betyder ju klippa, och det är ju inte så jätte bra det heller. Har ni något förslag på ett kul namn?

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..