Snabb uppdatering, Bio nästa


Nu är jag hemma från min första grej denna måndag
, var ju på studiebesök hos en cateringfirma, och det gick bara bra det, verkar vara trevliga där. Nu får jag bara fundera på om jag vill börja praktisera där till hösten.

Fick också en glad nyhet på mailen när jag kom hem också:
Hej!
Försökt ringa dig och berätta att jag lyckats få fram den sista väskan vi hade i karlstad och att de skickar den idag till dig. Jag skickar den andra väskan tillsammans med fakturan från västeråsbutiken idag  så förhoppningsvis har du bägge väskorna imorgon eller i övermorn. Hoppas du blir riktigt nöjd med dem och har du någera funderingar nås jag dygnet runt på mailen,(kollar av den minst 15 ggr per dygn mvh andreas

Gissa om jag blev glad ;) Tack för att du höll tummarna Sandra det hjälpte. hihi ;)

Kommer bara in lite snabbt nu, då jag måste gå och äta lite lunch innan jag ska iväg igen, får ju ingen mat förrens vid 17-18 tiden. Lite konstigt bara då jag åt frukost för en timme sedan ungefär :)
Ciao!

Bild lånad från Google

Kommentarer
Postat av: Sandra

YAY =D Väskan!! Tur jag höll tummarna ;P

Hoppas du får det kul på bion, är så avis ;)

2008-06-23 @ 13:59:55
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Allie

Åh va kul väskan fanns inne. Ha det så kul på bion. =)

2008-06-23 @ 14:53:25
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det var verkligen kul att den fanns inne :)

2008-06-24 @ 13:35:54
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..