Helgen och veckan

hejsan allihop!
Jag har nu fixat och lagt till lite kul på sidebaren, som en tagboard och en nedräkning, så ni får gärna lämna ett tassavtryck på tagboarden innan ni går. om ni inte kommenterar :)

Men med mig är det bra annars, har haft en skön helg och det var en trevlig midsommar, då några gamla vänner kom över på middag, men dom umgås mest med mina föräldrar, men jag satt med lite då och då. Blev tyvärr inga foton den dan, men det var inte så mycket att fota heller. :) Resten av helgen har jag tagit det lungt, men visst så känns det lite tråkigt att det är söndag igen. Men imorrn blir det nog en trevlig dag då först ska jag på studiebesök på en cateringfirma här på ön, Men det känns lite konstigt att det blir inom restaurang igen, då jag inte vill jobba inom det och har sagt det till AF också, men jaja, kolla kan man väl göra ;) Måste idag också läsa igenom lite papper om utbildningarna jag hittade i förra veckan då jag var på AF och kanske söka till dom. Sen ska jag hem och äta lite lunch innan jag sticker igen, då till stan med Emmy då vi ska gå på bio, ska se SATC filmen, äntligen :) sen ska vi på grekiska restaurangen som ligger i närheten, men detta har jag berättat innan så kanske är lite onödigt att ta om det ;) Så det kan bli att jag kommer hem sent imorrn, så det blir nog inte så mycke bloggandes, sen på tisdag,onsdag och torsdag ska jag ju till restaurangen, om jag nu kommer upp på tisdagen vill säga, jag hoppas det, för jag hatar att komma försent, så jobbigt.
 
Sen så fick jag ett mail från en där jag beställde väskorna att den ena (min tror jag) var slut hos dom, men att han skulle ringa till deras affärer i uppsala och karlstad och kolla om dom hade den direkt imorrn, och sedan höra av sig till mig igen. Gaah, om dom inte har den. håll tummarna ! ;) jaja, måste gå och duscha nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Typiskt med väskan, känner igen det =/

Håller tummarna på att de har den nån annan stans ;)

2008-06-22 @ 20:36:27
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, detta händer ju självklart mig ;) Och när man vill ha något extra mycket. Tack för att du håller tummarna.

2008-06-22 @ 20:51:48
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..