Senaste filmerna

SO LITTLE TIME
Familj/Komedi
La in denna på min lista för att jag var sugen på att se en film med MKA, men denna var tyvärr som en serie, och den var inte alls bra, lite barnslig och överspelad nästan, det blev för mycke. Jag är ju inte ett stort fan av dom heller, detta är nog roligare för dom yngre.

Betyg:









THE LAKE HOUSE
Drama/Romantik
Denna var helt ok, tror att jag sett den förut, men mindes inget av den isåfall. Jag tyckte att den var lite för krånglig för min smak, man fick använda huvudet rätt mycket under hela filmen för att försöka hänga med.  Men den var ändå lite vacker. Fina miljöer och bra skådespelare. Ingen man kollar på om man bara vill slötitta på något.

Betyg:

Kommentarer
Postat av: Sandra

The Lake House - den älska jag =D

2008-06-22 @ 20:35:06
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Har för mig att du gillade den, Sandra :)

2008-06-22 @ 20:53:07
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..