Pirrigt inför veckan

Image and video hosting by TinyPic
Fy vad tråkigt och jobbigt det är att helgen är slut, men förhoppningsvis så går veckan fort, det är nog helg snart igen.
I veckan ska jag till restaurangen som vanligt men på tisdag så skulle det bli ett litet möte då min mentor på misa kommer, en från den nya AF och så självklart chefen på restaurangen, hon på nya AF sa att hon kanske skulle fråga om det finns en chans för en anställning, men jag hoppas verkligen inte att det finns, för jag vill ju helst inte vara där längre, vill ju försöka satsa på fotografin nu, och gå en utbildning/kurs inom det. Men jag tänker också om chefen säger att jag kan få jobb där, vad jag ska göra då, ska jag ta det då även om jag inte vill, bara för att få pengar, men det är väl inte så bra det heller, ja, det är lite pirrigt pga dessa tankar och vad som sägs på mötet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förstår dina tankar. Du ska inte göra nåt du inte tycker om och inte mår bra av. De tycker iaf jag, sen är det ju upp till dig vad du bestämmer dig för.. Lycka till iaf! Kram!

2008-06-09 @ 12:09:45
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Allie

Håller tummarna mötet går bra. Inte ska man göra något man inte vill, man ska göra det man mår bäst av. Pengar är väl aldrig fel och kanske om de skulle erbjuda dig jobb så kanske det inte är fulltid så du kan fortsätta med fotograferandet, o kanske gå nån kurs eller så ändå.

2008-06-09 @ 20:06:46
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..