Måndag

Ja då var det ny vecka igen, och jag ska som vanligt till restaurangen imorrn, men denna vecka känns extra jobbig då jag ska dit på torsdag med och på eftermiddagen dessutom, men det kommer ju bara vara tre torsdagar som jag ska dit på som sagt, men gud så det känns som om min semester ligger långt bort nu. Man ser ju många studenter och undomar som slutar skolan nu, och det är så jobbigt för man vet att det är några veckor kvar tills man själv kommer bli ledig.

Jaja, har inte mycket mer att säga just nu, tänkte väl mest på att säga god natt för jag ska nog lägga mig och se sista avsnittet på säsong 5 av MacGyver nu innan jag måste sova. Dags att börja kolla efter säsong 6 och 7 snart också. Skönt att det bara är två säsonger till jag ska inhandla, sen har jag hela serien. yay :)  jaja, I´m off to bed. god natt ;)

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..