Isvatten


Så här såg mitt vatten ut för ett tag sen, och jag som var så törstig fick vänta med att få mitt vatten :) Det är ju lite svårt att dricka det när allt bara är is.

Kollar just nu på en film på tv3 som heter Cake, den har bara hållt på i 10 min så jag vet inte om den är bra än, det ska iallafall vara en komedi, men ser nog inte hela ändå, det är ju Christine 21.55. Imorrn så ska jag till restaurangen igen som vanligt, sen så ska jag träffa Emmy, men vet inte direkt vad vi ska hitta på, skulle vilja ta en glass tror jag, har varit sugen på en mjukglass i tre veckor om inte längre, och när jag skulle köpa en på väg hem, så var det för tidigt med det, och nu när jag hade chansen igen i torsdags, så skulle dom precis tvätta maskinen. :) Men jag kom också på att jag gärna skulle vilja åka till platsen jag har tänkt ut som ett förslag om det blir så att jag kommer att fota vännen i helgen, och jag har aldrig varit där så det skulle vara kul att se hur det ser ut live. Funderar också på om jag ska ta med kameran imorrn också, men får se om den får plats i min väska, den är rätt full just nu med alla arbetskläder, skor och så där.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin bild på isvattnet =) riktig isig ;p

Ja, det kan ju va svårt att dricka när det är is. ;p



Hoppas du får äta din mjukglass idag nu då =) Och att du får en bra dag på stan eller vart ni nu ska =)

2008-06-04 @ 11:22:10
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

en sån härlig bild!

2008-06-05 @ 16:32:12
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..