Helg

Helg, helg, helg, gu så skönt det är, och just denna första dagen så njuter man som mest, då har man ju hela helgen framför sig. Men tyvärr har jag inte mycket inplanerat, vi blir bara tre st hemma också, då mamma och syrran åker bort inte tillsammans då, utan mamma åker och rider någonstans i sverige, minns inte riktigt var, och syrran åker till Grekland med pojkvännen. (Vill också dit igen :( ) så det blir bara jag, brorsan och pappa hemma.

Är lite nervös inför nästan vecka,då det kanske blir busstrejk i stockholms län, då alla bussar slutar att gå. Hur ska jag då komma till praktiken? Dom skriver också att man får kontakta grannar, vänner om att kanske få åka med dom, men det finns ju ingen jag kan åka med. åh, vad dom måste krångla till allt, nu kanske jag inte kan få gå på min sista vecka på praktiken pga av detta. Får hålla tummarna att "min" buss går iallafall, med det tror jag inte. Vad less jag blir.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevlig helg gumman!

2008-06-27 @ 23:21:20
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevlig helg gumman :)

Å, nej inte buss strejk =/

2008-06-28 @ 00:11:24
BLOGG: http://ontheway.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack detsamma tjejer ;)

2008-06-28 @ 13:59:33
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..