Busstrejken


Sitter just nu och kollar på Sorority boys, men den är snart slut, rätt knäpp film det där ;)
Ja, det ser så ut att jag inte kommer iväg till praktiken imorrn pga busstrejken. :( det är både skönt och tråkigt då det skulle vara min sista vecka där, och skönt då jag får semester lite tidigare. Men jag vet ju inte hur länge strejken håller i sig, kan ju bara vara imorrn, och så går dom som vanligt på onsdag igen. Men iallafall så hoppas jag att dom går som vanligt igen nästa vecka, då min roliga grej ska vara förhoppningsvis, ska bli jätte kul om det kan bli av, skulle bli riktigt sur om bussarna inte går på veckor. Men det ska dom väl inte göra. Håll tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar bilden=)

2008-07-03 @ 10:25:58
BLOGG: http://johannaa86.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack Johanna

2008-07-03 @ 14:30:39
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..