Filmtajm

SANNING ELLER KONSEKVENS

Har sett denna förut, men det var ett bra tag sen så jag hade lust att se den igen, och den var väl helt ok fortfarande, men inget man kanske vill ha i DVD hyllan. Barn och ungdomar kan vara riktigt taskiga mot varandra.

Betyg:









 GIRLS JUST WANT TO HAVE FUN

Denna var helt ok också, det var riktigt kul att se Sarah jessica parker, Helen Hunt och Shannen Doherty som riktigt unga :) Rätt kul film annars också, men var lite väl överdrivna dans steg ibland, då Sjp gjorde ett par jätte volter. Kul att se film från 80-talet igen. :)

Betyg:








Bilder från: Lovefilm.se

Kommentarer
Postat av: Maria

sanning eller konsekvens kommer jag ihåg! oj vad liten man var när den gick.



den andra har jag konstigt nog inte sett

2008-07-12 @ 20:05:51
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, man var det ja, kul att se dom filmerna som man såg då igen ;)

2008-07-12 @ 20:56:39
BLOGG: http://thecrapshack.blogg.se/
Postat av: Allie

Sanning eller konsekvens var en av mina favorit filmer när jag var yngre. Har den på VHS. Har inte sett den på många år men jag kommer ihåg hela filmen och den har ju ett gott syfte iaf. den kan nog få många unga att tänka efter tror jag.

2008-07-13 @ 10:18:07
BLOGG: http://whirlygirl.blogg.se/

INNAN DU KOMMENTERAR:

*Inga stötande kommentarer är tillåtna
*Ingen reklam tack!
*Alla svar görs i samma inlägg, undantag kan förekomma.
*Vill du bli fotograferad? Mejla mig!
*Tack för din kommentar!
/Petra

Ditt namn var?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ses bara utav mig)

Din blogg/hemsida:


Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0
kommer strax..